Řekněte to vzkazem. Nutella spojuje!

Řekněte to vzkazem. Nutella spojuje!

Řekněte to vzkazem. Nutella spojuje!

Řekněte to vzkazem.
Pomazánka Nutella spojuje!

Nutella nově přichází s limitovanou edicí, díky které ukážete rodině i přátelům, že vám na nich opravdu záleží. Vyberte si z mnoha variant dvě sklenice, přiložte je k sobě
a vytvořte tak sladký vzkaz, který vše řekne za vás.

Chcete originálně popřát k narozeninám, vyznat lásku nebo jen poděkovat? Se dvěma baleními pomazánky Nutella v limitované edici je to snadné. Osobní přání vytvoříte pomocí různorodých nápisů na etiketách. Sáhnout můžete po Thank you, I love you a Happy b-day a nakombinovat s oslovením My love, My friend nebo My dear. Stačí si jen vybrat ta správná slova a dát je přečíst těm, kterým chcete udělat radost.

Hlavní myšlenkou této edice se vzkazy je spojit mezi sebou lidi, kteří se mají rádi. Dát jim možnost vyjádřit se nejen slovy, ale třeba právě milým dárkem,“ říká Barbora Šrutková, brand manažerka značky Nutella, a dodává: „Prodej limitované edice bude podpořen online kampaní a komunikací na sociálních sítích.

Kampaň poběží od 17. května do 6. června 2021 v Česku a na Slovensku. Kromě Youtube, Facebooku a Instagramu se také objeví na vybraných českých a slovenských webech.
Za realizací stojí agentura WMC Grey.

O společnosti Ferrero

Ferrero Group je globální společnost v soukromém vlastnictví rodiny Ferrero. Její historie se začala psát v roce 1942 v severoitalském městě Alba, kde si zakladatel společnosti Pietro Ferrero během druhé světové války otevřel malou cukrárnu. K výrobě lákavých a cenově dostupných výrobků začal používat lískové oříšky z místních zdrojů. Společnost se v průběhu let rozrostla a stala se jedním z předních výrobců cukrovinek v Evropě a zároveň jednou z největších na světě.  K portfoliu společnosti patří vedoucí značky na trhu jako je například Nutella, Tic Tac, Ferrero Rocher, Kinder Surprise a Kinder Bueno.