Značka PUMA spojuje svět

Značka PUMA spojuje svět

Značka PUMA spojuje svět

Značka PUMA spojuje svět díky nové sportovní kolekci oblečení Unity Collection

Globální sportovní značka PUMA oslavuje svůj odkaz a sílu sportu odhalením nové unisex kolekce s názvem Unity Collection, která má spojit všechny sportovce světa. V souvislosti s nedávnými událostmi se značka PUMA také rozhodla věnovat 200 000 dolarů pro boj s nemocí COVID-19.

Hlavní myšlenka, která stojí za vznikem Unity Collection, je, že všichni jsme součástí jednoho světa a sport nás všechny spojuje. Dar, který věnuje společnost PUMA se váže k nové kolekci a podporuje nepostradatelnou práci WHO. Díky tomu napomáhá předcházet dalšímu šíření nemoci COVID-19 a vrátit svět opět do normálu.

„V této době více než kdy jindy vnímáme důležitost sportu jako sjednocující síly,“ řekl Adam Petrick, globální ředitel brand marketing PUMA.

Nová unisex kolekce se skládá z oblečení, obuvi i doplňků a obsahuje jednoduché černobílé styly, které jsou doplněny logem PUMA a menším detailem v podobě barevných pruhů znázorňujících nejrůznější státní vlajky. Některé kousky jsou povýšeny na další úroveň díky zlatému zipu nebo metalickým detailům.

Kolekce zahrnuje siluety tenisek PUMA, jako jsou Future Rider, Ralph Sampson, RS-2 K, RS-X³ a oblíbené Cali Sport. To vše v neutrálních základních barvách a vzorech, které jsou doplněny barevnými detaily v modré, červené, žluté a zelené.

Oblíbenými kousky z Unity Collection jsou černobílá souprava, klasická mikina PUMA s logem na prsou či originální batoh ve veganské kůži s logem PUMA.

Celá kolekce Unity Collection je dostupná od 8.7. na puma.com a vybrané kousky budou v ČR k dispozici u prodejců A3Sport, UrbanStore, Footshop, Top4Lifestyle, Espace, Sneakers Molo, Shooos, Aranburu a Puma Concept Store v průběhu srpna.