VSTUPENKA NA LEPŠÍ ČASY

VSTUPENKA NA LEPŠÍ ČASY

VSTUPENKA NA LEPŠÍ ČASY

Marketingové oddělení Zoo Praha zareagovalo na četné nabídky pomoci ze strany veřejnosti a přišlo s projektem mimořádných vstupenek pro fanoušky pražské zoo.

Ještě nikdy se v téměř devadesátileté historii Zoo Praha nestalo, aby musela být na tak dlouho uzavřená pro veřejnost. Nastal drastický propad tržeb ze vstupného. Chod zoologické zahrady však musel běžet dál, rodila se nová mláďata a o zvířata muselo být řádně pečováno. Každodenní režijní náklady jsou však neúprosné.

Dne 27. dubna se sice venkovní prostory Zoo Praha v limitovaném režimu počtu návštěvníků otevřely pro veřejnost, obrovský rozpočtový deficit však trvá nadále. Ke zmírnění dopadů této náročné doby slouží právě projekt Vstupenky na lepší časy, kterým Zoo Praha vyslyšela přání a ochotu široké obce svých fanoušků pomoci.

Vstupenka je k zakoupení elektronickou cestou přes speciálně vytvořený e-shop vicenezvstupenka.zoopraha.cz ve čtyřech cenových hladinách: 500 Kč – 1 000 Kč – 5 000 – 10 000 Kč. Každý zájemce může koupit libovolné množství těchto vstupenek.

Na rozdíl od běžného vstupného se zde nesleduje výhodnost a množstevní slevy. Vstupenka, která je adresná a platí pro jednu osobu až do konce roku 2021, má podpůrný charakter. Tržby takto získané mají zmírnit deficit provozního rozpočtu Zoo Praha.

Na sociálních sítích bude zveřejňován žebříček držitelů Vstupenky na lepší časy a deset nejštědřejších z nich provede po areálu Zoo Praha přímo její ředitel, Miroslav Bobek. Jména Top 10 žebříčku budou vyhlášena na Setkání sponzorů a přátel Zoo Praha dne 5. prosince 2020. Zoo Praha touto cestou vlastně zakládá nový klub svých příznivců a děkuje veřejnosti za četné nabídky k pomoci.

Ing. Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR

Vizuály Vstupenky na lepší časy. Grafika: Tomáš Duchek, Zoo Praha.