VERSACE kolekce jaro/léto 2015

VERSACE kolekce jaro/léto 2015

VERSACE kolekce jaro/léto 2015

nová dámská kolekce značky Versace pro sezonu jaro/léto 2015 nese název „VERSACE TRIBE“ a je inspirována ležérním městským stylem, v němž dominují košilové střihy a geometrické tvary. Typická je pro ni lehkost a jednoduchost v kombinaci s pastelovými barvami jako je korálově růžová, limetkově žlutá či šeříková lila.

Ve velké části kolekce se projevuje móda 60. let, a to především v podobě „áčkových“ střihů šatů a sukní. Příkladem archivního stylu „šedesátek“ je nový typ kabátku „DONATELLINA“, jehož jednoduchá kvadratická forma dává vyniknout vetkanému vzoru řeckého meandru, který je typický především pro linii couture. Ozdobou módních kousků ve stylu 60. let jsou zipové jezdce stylizované do tvaru dvou kruhů s hlavičkou medúzy uprostřed, známé jako symbol charakteristické Versace bižuterie.


Doplňky tvoří jedinečné kousky vyrobené z těch nejlepších materiálů , které jsou zpracovány novými zajímavými technikami. K nejvýraznějším patří kabelka z linie „PALAZZO RED CARPET“ vyrobená z klokaní kůže, se zlatě laminovaným povrchem upravený m do tzv.krakelového efektu, což je úprava simulující dojem drobných prasklinek.



Tváří nové reklamní kampaně Versace pro jaro/léto 2015 se stala Madonna, která kolekci propůjčila odvážnou a nespoutanou část své osobnosti. Zpěvačka se stala reklamní tváří Versace ji ž potřetí. Poprvé to bylo v roce 1995 a poté o deset let později, tedy roku 2005.

Návrat do minulosti se projevuje i v pánské kolekci nazvané „BOWIE IN ST. TROPEZ“, jejímž cílem je oživit vzpomínku na Saint Tropez raných 90. let, přičemž inspirací se pro ni stala série archivních fotografií Davida Bowieho. Kolekce je typická pestrou škálou pastelových barev a poutavých potisků, například v podobě ikonického barokového vzoru.

 

Jednou z tváří nové pánské kolekce je slovenský model Filip Hrivňák, který při příležitosti své účasti na Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend minulý víkend osobně navštívil pražský butik Versace. Filip Hrivňák, který se jako vůbec první Slovák dostal na seznam 50 nejlepších modelů světa webového portálu models.com, se ve spojení se značkou Versace poprvé objevil v roce 2014, a to při příležitosti představení její kolekce pro sezonu podzim/zima.