VELKÉ ZPRÁVY sleduje přes milion diváků

VELKÉ ZPRÁVY sleduje přes milion diváků

VELKÉ ZPRÁVY sleduje přes milion diváků

Lámou rekordy! VELKÉ ZPRÁVY sleduje na Primě stále více diváků. V úterý 1. ledna 2019 je sledovalo rekordních 1 043 000 diváků starších patnácti let. Hlavní zpravodajská relace Primy, VELKÉ ZPRÁVY, je po změně konceptu od loňského července přehlednější a její motto „Česko v přímém přenosu“ diváky baví a informuje.

 

„Velmi divákům děkujeme za přízeň. Nový koncept, kdy VELKÉ ZPRÁVY mají 45 minut a sledují Česko v přímém přenosu, ukázal svou sílu. Nabízíme divákům prostřednictvím živých vstupů reportérů z regionů dění v Česku v přímém přenosu. Místo klasických reportáží sázíme právě na živé vstupy z míst, v reálném čase živě pokryjeme zásadní dění v celé České republice. Divákům nabízíme ještě více zpráv z domova i ze světa a nebojíme se žádných témat,“ říká Jitka Obzinová, šéfredaktorka zpravodajství a publicistiky televize Prima.

 

Součástí VELKÝCH ZPRÁV je také Facebook Zpravodajství FTV Prima https://www.facebook.com/ftvprimazpravodajstvi/, kde reportéři přímo z místa již během dne živě informují o aktuálním dění. To vše doplňuje ještě pořad Názory bez cenzury, který vysíláme několikrát týdně živě ze zpravodajského studia na internetových stránkách www.nazorybezcenzury.cz a díky Facebooku můžou hostům zasílat diváci své přímé dotazy.


„Dobře víme, že dnešní divák chce informaci dostat pokud možno hned a živé vstupy jsou skvělou příležitostí, jak zprávu podat rychle, přehledně a jasně. Více živých vstupů, nejnovější informace, aktuální vývoj. Nová podoba, nová zjištění, nové souvislosti, to zásadní a živě z celé České republiky. Jsme tam, kde jsou naši diváci, sázíme na sílu regionů a věříme, že nové VELKÉ ZPRÁVY pro ně budou skvělým zdrojem o dění u nich doma i ve světě,“ doplnila Obzinová.

 

Zpravodajské hodina na Primě:

18.55 až 19.40 – VELKÉ ZPRÁVY / 19.40 – Divošky / 19.50 – Top Star

Nová podoba, nová zjištění, nové souvislosti, to zásadní a živě z celé České republiky. Jsme tam, kde jste vy, jsme s vámi.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, živě + TS0-3 TV, ke dni 2. 1. 2019