Váš obrázek ožije v soutěži s Kinder

Váš obrázek ožije v soutěži s Kinder

Váš obrázek ožije v soutěži s Kinder

Nechte svůj obrázek ožít v nové soutěži s Kinder Mléčný řez

Víte, co se stane s obrázkem, který se ocitne na daleké planetě Piškot? Okamžitě ožije! Přesto je tato úžasná planeta téměř prázdná a kromě Mlíčňáka a jeho čtyř kamarádů tu nikdo nežije. Proto je tu soutěž s Kinder Mléčný řez pro všechny rodiče a děti, které rády malují. Jedině oni totiž mohou tuto krásnou planetu obydlet svými postavičkami a přitom ještě získat výhru pro celou svoji školní třídu.

Značka Kinder přichází se soutěží, ve které spojí síly s rodiči a jejich tvořivými dětmi. Pravidla jsou jednoduchá – kupte si chlazenou svačinku Kinder Mléčný řez, schovejte si účtenku a udělejte si se svými dětmi příjemnou společnou chvíli. Nechte je namalovat, jak by měl nový obyvatel daleké planety vypadat, a poté obrázek i s účtenkou zaregistrujte na soutěžním webu www.kinder.cz.

Všechny soutěžní obrázky budou vystaveny v online galerii, kde proběhne hlasování o nejsympatičtější postavičku. Ve třech termínech – 1., 15. a 31. března – se pět obrázků s největším počtem hlasů stane vítězem daného kola a díky značce Kinder se kreslení hrdinové přesunou na kouzelnou planetu Piškot, kde ožijí a navíc získají občanství planety Piškot! Stačí sledovat web www.kinder.cz a do týdne se noví obyvatelé objeví po boku Mlíčňáka a jeho přátel. Vítězství si užijí i všichni spolužáci autorů vítězných obrázků. Celá třída totiž od společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH obdrží balíček kvalitních výtvarných potřeb v hodnotě 10 000 Kč, aby si i ostatní děti mohly užít báječné tvořivé chvíle.

Soutěž probíhá od 1. 2. do 31. 3. 2020 v České republice a na Slovensku.

O společnosti Ferrero

Ferrero Group je globální společnost v soukromém vlastnictví rodiny Ferrero. Její historie se začala psát v roce 1942 v severoitalském městě Alba, kde si zakladatel společnosti Pietro Ferrero během druhé světové války otevřel malou cukrárnu. K výrobě lákavých a cenově dostupných výrobků začal používat lískové oříšky z místních zdrojů. Společnost se v průběhu let rozrostla a stala se jedním z předních výrobců cukrovinek v Evropě a zároveň jednou z největších na světě. K portfoliu společnosti patří vedoucí značky na trhu jako je například Nutella, Tic Tac, Ferrero Rocher, Kinder Surprise a Kinder Bueno.