Unikátní instalace Philips TV nadchla milovníky módy

Unikátní instalace Philips TV nadchla milovníky módy

Unikátní instalace Philips TV nadchla milovníky módy

Unikátní instalace Philips TV nadchla milovníky módy

Návštěvníky pražského Fashion Weeku ohromila instalace vytvořená z televizí Philips. Hned při vstupu do barokního Clam-Gallasova paláce, který se stal chrámem módy a dějištěm přehlídek pro podzim/zimu 2018, je totiž díky na míru připravenému obsahu a světelným efektům technologie Ambilight naplno vtáhla do jedinečné atmosféry této akce. Mezi hosty nechyběly známé tváře jako například Simona Krainová, Jitka Schneiderová, Aneta Vignerová či producent a choreograf Yemi.


Instalace celkem dvanácti televizí s úhlopříčkou 65" vytváří podmanivou cestu do centra dění a připravuje tak smysly návštěvníků Mercedes-Benz Prague Fashion Week na nezapomenutelnou podívanou. Dojem z instalace je umocněn kreativně zpracovaným obsahem od studia Lunchmeat a světelnými efekty technologie Ambilight, která díky speciálnímu podsvícení ze tří stran obrazovky dokáže překročit její hranice a doslova přenést atmosféru na obrazovce do prostor vstupu Clam Gallasova paláce.

Netradiční spojení barokní architektury a moderního designu televizí pokračuje i ve foyer paláce, kde je umístěna logo stěna tvořená z šesti televizorů OLED s úhlopříčkou 65", které proměňují obyčejnou černou v černočernou. Kontrast, barva a ostrost jsou umocněny a bílá loga Mercedes-Benz Prague Fashion Week a jeho partnerů na černočerném pozadí ještě více vystupují. Je to vůbec poprvé, co lidé v České republice mohou spatřit model Philips OLED 873, který je na trhu úplnou novinkou.


V sobotu 17. 3. měli milovníci módy možnost zhlédnout přehlídku Jan Cerny supported by Esquire. Během show se spojila technologie a móda v jedinečné projekci na televizorech Philips. Ty se staly důležitým prvkem celé přehlídky, umožnily totiž pozorovat oděv jak v reálném čase a prostoru, tak v digitálně upravené podobě právě na obrazovkách.

Mercedes-Benz Prague Fashion Week je jedinečnou událostí, která podporuje lokální módní tvůrce a spojuje tak ty nejzářivější talenty. Podobně se i Philips TV zaměřuje na domácí evropský design, jak podotýká i hlavní designér této značky Rod White: „Tato akce je pro nás úžasnou příležitostí, jak lidem zprostředkovat zážitek z našich výrobků, které ztělesňují ryze evropský design. Jako jediný výrobce televizí totiž pracujeme s naším lokálním designem a udržujeme tak naše evropské hodnoty.“

O společnosti TP Vision

Společnost TP Vision je exkluzivním držitelem licence pro Philips TV segment a silným hráčem zaměřeným na oblast vizuální digitální zábavy. TP Vision se zaměřuje na vývoj, výrobu a marketing televizorů Philips v Evropě, Rusku, na Středním Východě, v Brazílii, Argentině, Uruguayi, Paraguayi a ve vybraných státech Asie a Tichomoří. V TP Vision se spojuje dokonalý design a zkušenosti v oblasti inovací Philips TV s precizní výrobou, flexibilitou a rychlostí TPV Technology. Díky tomuto spojení společnost přináší na trh vysoce kvalitní televizní přístroje: chytré a snadno ovladatelné, s důrazem na sofistikovanost a styl. Společnost při vývoji svých přístrojů myslí na to, aby uživatelům přinášela jen výjimečné televizní zážitky. S televizory Philips se TP Vision stala světovou jedničkou v oblasti prodeje hotelových televizí. TP Vision je exkluzivním držitelem licence pro Philips TV segment ve všech zmíněných státech. Společnost je ze 100 % vlastněná TPV, světovým lídrem ve výrobě monitorů a LCD se sídlem v Číně. Společnost TPV Group dlouhodobě posiluje svou pozici na světovém trhu díky využití dlouholetých zkušeností s vývojem, produkcí, logistickou efektivitou a kvalitou. TP Vision zaměstnává okolo 2 000 lidí na několika místech po celém světě.