Tereza Maxová a inspirace švédskou přírodou

Tereza Maxová a inspirace švédskou přírodou

Tereza Maxová a inspirace švédskou přírodou

Slavná světová topmodelka, maminka a zakladatelka Nadace pro opuštěné a znevýhodněné děti Tereza Maxová se stala pro rok 2014 tváří Oriflame. 

Přirozené spojení…

Tereza Maxová je prototypem úspěšné, krásné a vnímavé ženy 21. století a proto právem byla opět oslovena, aby se i pro nadcházející rok stala tváří Oriflame. „Cílem kampaně je posílení image značky a současně i podpora nově uváděných výrobků,“ dodává generální ředitelka Oriflame Zuzana Machová s tím, že se značka pro rok 2014 bude především zaměřovat na podporu kosmetických poradkyň. „Máme připravenou řadu setkání s našimi poradkyněmi, roadshow, kterou plánujeme na přelomu května a června a zároveň se postaráme o řadu lokálních produktových školení,“ prozradila plány generální ředitelka. Vizuály Terezy Maxové se navíc budou měnit s ročním obdobím.

S kampaní se budete moci setkávat v katalozích Oriflame, v reklamních kampaních, v řadě rozhovorů, které se budou soustředit nejen na kosmetiku, ale také na doprovodné a charitativní akce. Od března ji můžete shlédnout i v televizi nebo na internetu.

Kosmetika ve spojení s dětskými úsměvy

Oriflame spolupracuje s Nadací Terezy Maxové už od roku 2000. „Za 13 let intenzivní spolupráce jsme finančně podpořili řadu zařízení, které pomáhají původním ohroženým rodinám, ale i pěstounům. Proto pro nás byla logickou volbou právě Tereza Maxová, která se již v minulosti stala tváří Oriflame, věří naší kosmetice a my zase věříme tomu, co dělá pro ostatní,“ uvádí  Zuzana Machová.

A co k celému konceptu dodává sama Tereza? „Oriflame patří k dětem a děti zase k Oriflame a já si velice vážím úsilí a spolupráce této kosmetické firmy. Jsem hrdá na to, že mohu spolupracovat s tak kvalitní kosmetickou značkou,“ uvádí modelka.

Tereza zastupuje čistou krásu přesně tak, jak ji stvořila příroda

Modelka světového formátu navíc ctí stejné etické hodnoty jako Oriflame – šetrnost k přírodě a také netestování na zvířatech.

“Ve vizuálním stylu kampaně se spojuje přirozená krása Terezy Maxové se švédskou přírodou. Toho jsme dosáhli pomocí techniky “double exposure”, při níž se promítá fotografie na objekt, jehož tvar obraz perfektně obtéká. V našem případě to bylo promítání detailů neporušené švédské přírody na pokožku Terezy Maxové. Její kůže tedy vypadá, jakoby byla přímo vytvořena ze švédské přírody,” dodává Head of Art agentury Konektor Ian Adams.