Setkání dvou ikonických značek: Tic Tac® a Coca-Cola®

Setkání dvou ikonických značek: Tic Tac® a Coca-Cola®

Setkání dvou ikonických značek: Tic Tac® a Coca-Cola®

Připravte se na limitovanou edici Tic Tac Coca-Cola a vychutnejte si osvěžení Coca-Cola ukryté v malém dražé Tic Tac!

Skupina Ferrero s velkou hrdostí uvádí na český trh novinku Tic Tac Coca-Cola: výsledek jedinečné spolupráce mezi dvěma ikonickými značkami. Díky této spolupráci přináší Tic Tac úplně poprvé Coca-Cola na trh s balenými cukrovinkami, v podobě prvního dražé nabízejícího osvěžení Coca-Cola. Tato speciální edice bude v prodeji během několika nadcházejících měsíců, a to ve více než 70 zemích po celém světě.

S novinkou Tic Tac Coca-Cola si spotřebitelé mohou dopřát bezkonkurenční chuťový zážitek, který spojuje osvěžení Coca-Cola s ikoničností značky Tic Tac. Obě značky jsou oblíbené po celém světě, protože lidem nabízejí perfektní příležitost podělit se s ostatními, být spolu a osvěžit se.

Tato exkluzivní limitovaná edice se představí s pomocí 360° mezinárodního integrovaného komunikačního plánu, včetně speciální televizní kampaně a komplexních komunikačních aktivit online a na sociálních sítích.

V České republice bude Tic Tac Coca-Cola (18 g, 49 g, 98 g) v prodeji od začátku února.

Další informace o značce Tic Tac jsou k dispozici na webových stránkách www.tictac.cz.

O společnosti Ferrero

Ferrero Group je globální společnost v soukromém vlastnictví rodiny Ferrero. Její historie se začala psát v roce 1942 v severoitalském městě Alba, kde si zakladatel společnosti Pietro Ferrero během druhé světové války otevřel malou cukrárnu. K výrobě lákavých a cenově dostupných výrobků začal používat lískové oříšky z místních zdrojů. Společnost se v průběhu let rozrostla a stala se jedním z předních výrobců cukrovinek v Evropě a zároveň jednou z největších na světě. K portfoliu společnosti patří vedoucí značky na trhu, jako je například Nutella, Tic Tac, Ferrero Rocher, Kinder Surprise a Kinder Bueno.