Rita Ora oficialne predstavila svoji kolekci Deichmann

Rita Ora oficialne predstavila svoji kolekci Deichmann

Rita Ora oficialne predstavila svoji kolekci Deichmann

Společnost DEICHMANN, největší evropský maloobchodník s obuví, pořádal 28. srpna exkluzivní a svého druhu výjimečnou premiérovou událost. Prominentní hosté a influenceři z celé Evropy se sešli v Berlíně, aby se zúčastnili uvedení kolekce „Rita Ora for DEICHMANN“. Vedle stylové prezentace této kolekce a živého akustického koncertu hvězdy světového formátu Rity Ory mohli hosté exkluzivně nahlédnout do zákulisí kampaně #Radiate a také si udělat originální snímek. Byli i u toho, když se Rita Ora v novém reklamním spotu společnosti DEICHMANN poprvé zeptala: „Jak se chcete dnes cítit?“

„Můj styl se řídí mým aktuálním rozpoložením. To, jak se oblékám, je dáno tím, jak se chci ten den cítit,“ svěřila se Rita Ora, která společně s předsedou správní rady společnosti DEICHMANN SE, Heinrichem Deichmannem, hrdě představila svou kolekci, která nabízí perfektní obuv pro každou náladu. Do sestavování kolekce Rita vnášela svou kreativitu a modely tak odrážejí její sebevědomí a odvahu. Najdeme mezi nimi nejžádanější trendy nadcházející sezóny, jako jsou tenisky ve stříbrném a zlatém metalickém vzhledu na platformě, chunky tenisky s neonovými detaily, kotníková obuv, šněrovací obuv, obuv s budapešťským vzorem v kombinaci s nýty a přezkami v rockovém stylu, kozačky nad kolena v ponožkovém vzhledu se štrasovými kamínky a imitace hadí a krokodýlí kůže. Aktuální kampaň #Radiate je k vidění v tisku, v rámci venkovní reklamy a rovněž i v online médiích.

Na místě probíhala prezentace, kterou vytvořil kreativní ředitel a hvězdný choreograf Marvin A. Smith. Ten modely zasadil ve stylu kampaně za tabule z plexiskla.

Na jevišti si Rita Ora pochvalovala úspěšnou spolupráci: „Je mi ctí spolupracovat se společností DEICHMANN. Ráda si pohrávám se stylem a módou. To platí i o společnosti DEICHMANN, a právě proto byla naše spolupráce tak skvělá. Bylo báječné spolupracovat s celým týmem a ovlivňovat design jednotlivých modelů. Sebedůvěra je strašně důležitá a já věřím, že dobrý pocit začíná už při výběru obuvi, ve které se musíte cítit skvěle.“

Poté hosté zažili světovou premiéru reklamních spotů ke kampani #Radiate a celý program korunoval živý akustický koncert výjimečně talentované zpěvačky Rity Ory, která publikum nadchla svým hlasem i vystoupením.

Mezi 150 pozvanými hosty byly celebrity jako Sila Sahin, Nadine Menz, Susan Sideropoulos, Evelyn Burdecki a Cheyenne Ochsenknecht nebo slavní influenceři z celé Evropy. Hosté se mohli v rámci hesla „Do backstage s Ritou Orou“ nejen seznámit s kolekcí, ale také na vlastní kůži zjistit, co se děje v zákulisí. Mohli se vyfotit v kulisách kampaně, stát se její součástí a sami prožít ten báječný pocit.





Kolekce „Rita Ora for DEICHMANN“ obsahuje 40 dámských modelů a od nynějška je k dostání ve vybraných kamenných prodejnách DEICHMANN a v internetovém obchodě na www.deichmann.com. Cenově se modely pohybují od 799 Kč do 1599 Kč.

Společnost DEICHMANN SE se sídlem v Essenu (Německo) byla založena v roce 1913 a nachází se ve stoprocentním vlastnictví rodiny zakladatele. Společnost je lídrem na evropském trhu s obuví a zaměstnává celosvětově přes 40 000 pracovníků, provozuje více než 4 000 prodejen a 40 internetových obchodů ve 30 zemích po celém světě. Pod jménem DEICHMANN jsou vedeny prodejny v Německu, Bosně a Hercegovině, Bulharsku, Dánsku, Dubaji (ve spolupráci s franšízantem), Estonsku, Francii, Velké Británii, Itálii, Chorvatsku, Lotyšsku, Litvě, Rakousku, Polsku, Portugalsku, Rumunsku, Rusku, Švédsku, Srbsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Španělsku, České republice, Turecku a Maďarsku. Mimo to je obchodní skupina zastoupena ve Švýcarsku (Dosenbach/Ochsner Shoes/Ochsner Sport), v Nizozemsku a Belgii (vanHaren) a v USA (Rack Room Shoes/Off Broadway). V Německu je součástí skupiny také Roland SE. Pod názvem MyShoes SE je firma zastoupena v Německu, Rakousku, Švýcarsku a Polsku. Ke společnosti patří také skupina SNIPES s prodejnami v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Francii, Nizozemsku, Belgii, Španělsku, Portugalsku a Itálii. Výběr ze svého sortimentu nabídne společnost v Číně, a to prostřednictvím online platformy T-Mall Global.



Myslíte si, že podle obuvi lze odhadnout povahu člověka?

Může to znít stereotypně, soudit lidi podle toho, co si oblékají, ale já se o módu hodně zajímám. Ráda se koukám na to, co lidé nosí, a nemůžu si pomoct, ale ano, jsem trochu jako radar lidí, který se je podle oblečení snaží odhadnout. (smích)

Cítíte určitý tlak, který přichází spolu s aktivitou na sociálních sítích a s tím, že jste se kromě zpěvačky proměnila i v modelku?

Myslím si, že být v roli modelky je velká odpovědnost, a jsem pyšná, že jsem měla tu možnost. Nikdy jsem si nemyslela, že budu modelkou, když jsem začínala s muzikou. Na sociálních sítích vidím, jak moc člověk může lidi ovlivnit tím, že tam s nimi konverzuje. Komunikuju s fanoušky na sociálních sítích o všem, co dělám, od muziky až po oblékání. To, co tam sdělíte, má velký vliv. Občas se musím zamyslet a říct si: Uvědom si, že to může někoho ovlivnit. Nechci, aby docházelo k nějakým nejasnostem. Proto jsou mé zprávy vždy jasné a sebevědomé, stejně jako moje kolekce. Svět se jednou provždy změnil, jsem šťastná, že jsem zažila svět i před sociálními sítěmi. Můžu jen odhadovat, jak to vnímají děti, které už znají život jen se sociálními médii, je to velká škoda. Člověk se s tím musí vypořádat, ale musí umět rozeznat, kde je ta hranice, kde už to není reálný život.

Proto se snažím se nad svými názory a komentáři zamýšlet, musím si být vždy jistá tím, co dělám.

Od kdy jste zapálená do módy?

Všechno začalo už na škole. Sbírala jsem Vogue, obdivovala supermodelky 90. let, sledovala jsem Versace. Chtěla jsem se dozvědět vše o historii módy a takto jsem se do módy zamilovala.

Vaše poslední album je nazvané Phoenix. Zažila jste v životě moment, kdy jste se cítila, že potřebujete začít znovu, „vstát z popele jako bájný fénix“?

Album jsem pojmenovala Phoenix, protože jsem chtěla lidem připomenout, že ačkoliv někdy nemůžete někoho jen tak „x“ (vyškrtnout) ze svého života, vždycky je tu cesta pro nový život, pro vás. Čeká hned za rohem. A ano, pojmenovala jsem album Phoenix proto, že já sama jsem cítila, že potřebuji začít znovu.

Nyní jste ve svém životě šťastná?

Myslím si, že žiju svůj sen. Opravdu jsem šťastná. Každý den je vzrušující, jiný, nový. I když jsme já a můj tým unavení, máme jeden druhého, podržíme se. Jsem vděčná za to, co dělám, a myslím, že mě to nikdy nepřestane bavit.

Co plánujete na zbytek letošního roku?

Rok 2019 byl velmi divoký. Dělala jsem první světovou tour s albem Phoenix. A jsem ráda, jak dobře bylo album přijato. Po vyčerpávající části roku teď přichází čas na odpočinek, předtím než v roce 2020 přijdu s dalším albem.

Kdo vás inspiruje?

Hodně lidí. Když jsem vyrůstala, tak nejvíc máma. Vždy mi dala pocit sebevědomí, spokojenosti. Vždy mi říkala, že můžu být, kým jen budu chtít. A já se jí ptala: „Myslíš, že můžu být popovou hvězdou?“ A ona mě vždy ujistila, že určitě ano. Myslím, že je důležité vyrůstat v podpoře a věřit ve své sny. Ona je mou největší inspirací.

Věděla jste, že chcete být popová star, už když jste byla malá?

Kam až má paměť sahá, tak ano. Chtěla jsem být hudebník. Chtěla jsem lidi bavit. Toužila jsem se krásně oblékat. Myslím, že jsem po tom toužila tak od tří, no dobře, možná šesti let. (smích)

Jednu dobu jsem tedy chtěla být veterinářkou, ale pak jsem zjistila, že bych musela hodně studovat, a srdce mě víc táhlo k muzice než studiu.

Existuje někdo, s kým si toužíte jednoho dne zazpívat duet?

Mám mnoho vysněných osob, se kterými bych toužila nazpívat duet, třeba s mojí oblíbenou skupinou No Doubt. Miluju je. Také bych chtěla něco uskutečnit se zpěvákem The Weeknd, to by mohlo být velmi zajímavé. Byla jsem požehnána možností dosud spolupracovat s tolika lidmi, ale určitě mám ještě i budoucí sny. Myslím si, že dokonce tolik, že na jejich uskutečnění nestačí ani celý můj život. (smích)