PUMA zazářila na newyorském týdnu módy

PUMA zazářila na newyorském týdnu módy

PUMA zazářila na newyorském týdnu módy

PUMA PŘEDSTAVUJE FUTROGRADE

13. ZÁŘÍ, 2022

NEW YORK FASHION WEEK

CIPRIANI 25 BROADWAY


PUMA představila v rámci newyorského týdne módy strhující přehlídku s názvem FUTROGRADE, jež propojila minulost, současnost i budoucnost značky. Brand představil v metaverzu také unikátní módní přehlídku nazvanou Black Station, která zahrnovala exkluzivní NFT‘s (tokeny) s limitovanou edicí virtuálních tenisek, které je možné vyměnit za fyzické. Digitální zážitek z přehlídky je k dispozici na blackstation.puma.com. PUMA pojala Black Station jako vzrušující interaktivní místo, kde můžete zažít budoucnost značky. V podobě čistého a neustále se vyvíjejícího 3D plátna je Black Station dynamickou destinací, kterou můžete navštívit. Spojuje spotřebitele s různými web3 aktivacemi, které budou vznikat v průběhu příštího roku i v letech nadcházejících.

FUTROGRADE, fyzická přehlídka, představila vybrané outfity – jak z aktuální, tak z nadcházející sezóny, včetně vlastních kousků, které vybrala kurátorka a kreativní ředitelka značky PUMA June Ambrose. Přehlídka, která se konala na prahu 75. výročí založení značky PUMA, také podtrhla jejího ducha v podobě claimu Forever Faster, jenž symbolizuje spojení historie a dědictví značky s inovacemi v oblasti designu a sportovních výkonů.

Bezprostředně po přehlídce následovala afterparty, kterou uspořádal Richie Akiva.



KOLEKCE ZAHRNUJE:

· Downtown: prémiové streetwearové oblečení PUMA se zaměřením na udržitelnost.

· Luxe Sport: sofistikovaný re-design streetwearového oblečení v oversize střizích s nově interpretovaným brandingem a nečekanými prvky.

· Player's Lounge: nové pojetí fotbalové estetiky, oslavující fanouškovský styl a autentické, vysoce kvalitní materiály.

· PUMA Tech: technická kolekce streetového oblečení vyrobená udržitelným způsobem s viditelnou funkčností a estetikou v tech stylu.

· Uptown: řada produktů, která pro vytvoření vytříbeného streetwearového vzhledu, využívá prémiové materiály.



SPOLUPRÁCE ZAHRNUJE:

· AC Milán: spolupráce PUMA s AC Milán sahá ke kořenům jeho dědictví a oslavuje subkulturu Paninari. Kolekce je inspirována skupinami mladých lidí, kteří navštěvovali milánskou kavárnu Paninari. Nosili trendy značky a založili své hnutí. Kousky z kolekce oslavují tuto skupinu streetwearových nadšenců. Výrazným prvkem jsou prémiové tkané štítky a nášivky s příběhem včetně vyšívaných detailů.

· Dapper Dan: kolekce PUMA x Dapper Dan je inspirovaná myšlenkou catwalku před přehlídkou. Spojila v sobě sportovní dědictví značky PUMA s vynikajícím zpracováním v podání Dapper Dan, aby vytvořila luxusní upcyklovanou estetiku, doplněnou pletenými materiály, střihy na míru, a to vše ve výrazné barevné paletě.

· June Ambrose: v první společné kolekci značek June Ambrose a PUMA s názvem „Keeping Score“ je hlavním tématem reflexe, která se zaobírá otázkou: Jak jako komunita žen udržujeme skóre – pro sebe / pro ostatní?

· Koche: první spolupráce značky PUMA s pařížskou módní značkou Koché je oslavou žen. Designově se pohybuje na pomezí módy, ženskosti a fitness stylu, a to díky siluetám, které stírají hranice mezi aktivním a pasivním životním stylem.

· MMQ: „Macht's mit Qualität“. V překladu z němčiny znamená „kvalitně vyrobeno“ a představuje to nejlepší z designů a materiálů značky PUMA.

· Palomo: tato kolekce, která vznikla v rámci historicky první spolupráce mezi značkou PUMA a španělskou společností PALOMO, je postavena na genderově nezávislém přístupu, jenž dodává siluetám PUMA avantgardní nádech a přináší barevnou paletu inspirovanou 70. léty a grafické detaily.

· PAM: první kolekce vytvořená na snaze zapojit spotřebitele do smysluplného, podnětného a vzrušujícího zážitku. Kolekce stírá hranice mezi sportem/aktivitou, hobby, virtuálním/skutečným, městským/outdoorovým, objektem/funkcí a tak podobně.

Vystoupili: Abby Steiner*, Aditi Shaw, Alabama Barker, Alex Toussaint*, Alton Mason, Brooklyn Beckham, Cindy Bruna, Dapper Dan*, Delilah Belle, Dixie D'Amelio*, Duckie Thot, Elaine Thompson-Herah*, Emma Brooks McCallister, Jodie Woods, Joey Badass, Kyle Kuzma*, Lauren London, Missy Elliot, Olivia Amato, Olivia Palermo, Olivia Ponton, Olivia Holt, Remi Bader, Richie Akiva, RJ Barret*, Rickey Thompson, Skepta*, Smino, Scoot Henderson*, Tezza, Quavo, Usain Bolt*, Winnie Harlow*, Young Emperors, Yaroslava Mahuchikh*, 24KGOLDEN.

Neymar da Silva Santos Jr.* a Skylar Diggins Smith* byli před přehlídkou naskenování do 3D a objevili se digitálně na LED obrazovkách lemujících přehlídkové molo.

*Ambasador značky PUMA