Pavel Liška, Jan Révai a Hynek Bernard jako VANDRÁCI.

Pavel Liška, Jan Révai a Hynek Bernard jako VANDRÁCI.

Pavel Liška, Jan Révai a Hynek Bernard jako VANDRÁCI.

Podívejte se na trailer, který představuje nový projekt Vandráci. 

Pavel Liška, Jan Révai a Hynek Bernard vyráží na dobrodružnou cestu na motorkách

Z jejich cesty vznikne osmidílný pořad, který můžete sledovat na podzim 2018 v televizi Prima COOL. Na co se můžete těšit:

• Cestovatelský, zábavně dobrodružný televizní seriál
• Dobrodružně humorná forma autentického cestovatelského videodeníku. Improvizační a situační humor.
• Hlavní protagonisté budou cestovat bez jakékoli vnější podpory a s nástrahami cesty se budou muset vypořádat jen vlastními silami.               
• Skutečné autentické dobrodružství, které si budou i sami natáčet.

Vandráci o projektu:
Chceme se bavit, bavit diváka, poznávat lidi, krajinu a místní život.
Chceme se pokusit natočit příběh, který se nám přirozeně udá před očima a zachytit vše, co nám přijde do cesty.
JAK TO VŠECHNO VZNIKLO
Jsme tři. Hynek Bernard, Honza Révai a Pavel Liška. Poprvé jsme se všichni dohromady sešli při natáčení dokumentu Moto cestou necestou - Kavkaz 2013 (MCN, Prima Cool).
Hynek jako kameraman a režisér, Honza a Pavel jako účastníci a „herci“. Po společné poslední výpravě, v rámci stejného projektu
MCN Jižní Amerika 2015, jsme se nezávisle na sobě a spontánně rozhodli z projektu MCN odejít a vytvořit vlastnní, originální, ale především autentický projekt.

Víme, že náš projekt není nic nového pod sluncem. Velkou inspirací pro podobné tripy byla určitě cesta a následný dokument Ewana
McGregora a Charleye Boormana Long way round... Při natáčení MCN jsme zjistili, že podobný způsob práce nás baví, zároveň jsme
si uvědomili, že to chceme dělat vlastně úplně jinak.
Chceme být na prvním místě zábavným pořadem, zároveň pak dobrodružným, a až na třetím, také hezkém místě, naučným.
Zábavu uvádíme na prvním místě, protože věříme, že ta je nám nejvlastnější a dá se skrze ni nahlédnout do všech těch zákoutí, která
tato cesta může přinášet. Chceme bavit sebe i diváka, poznávat lidi, krajinu a místní život. Chceme natočit příběh skutečné nearanžované
cesty. Chceme jít ale i ději naproti, a proto si na sebe budeme vymýšlet zábavné úkoly a hry... Na cestě budeme téměř čtvrt roku!
Každý jsme jiný a každý máme své. Hynek moc přemýšlí, Pavel moc mluví a Honza moc voní…
Pojedeme na vlastní pěst, bez štábů, doprovodných vozidel, hotelů a mezinárodní kuchyně. Jen tři poutníci s tím, co naše motorky uvezou.
Během naší výpravy se pokusíme minializovat civilizační vymoženosti 21. století. Budeme se spoléhat na vlastní intuici, rady a pomoc místních
obyvatel. Navázat s nimi co nejužší kontakt, žít s nimi. Cesta prověří naše schopnosti přežití v cizím, kulturně vzdáleném světě,
daleko od rodin. Slibujeme vám krev, pot a slzy. Doufáme že to budou slzy radosti a smíchu.
Naším cílem je být naprosto autentiční, s čímž souvisí I forma natáčení.
“Věřím, že když dáme Pavlovi a Honzovi kameru do ruky, nemůže z toho vzniknout nic nudného. Není totiž nic nudnějšího, než hezké záběry bez příběhu," ukončil specifikaci pořadu Hynek Bernard.

Motorky a větší bagáž již do střední Ameriky vypravila společnost Gefco https://cz.gefco.net/cs

Pavel Liška
“Na motorce jezdím od 9 let. Táta nám na chalupu pořídil starého lehounkého stadióna s řazením ručním. To byl můj první off road,
na kterém jsem zažil své první závody a výpravy po lesních stezkách. Osm let jsem jezdil minikáry za Svazarm Liberec. Před šesti lety
jsem definitivně došel k tomu, že je na čase stát se dospělým nejen člověkem, ale i motorkářem a v roce 2011 usednul do sedla BMW
650GS. A protože se mi Révai pořád smál, že mám motorku pro děvčata, nedávno jsem přesedlal na HONDU 1000 Afrika Twin. S tou
se nyní chystám na svou velkou cestu.”

Jan Révai
“Asi v deseti letech jsem poprvé řídil tátova fichtla Jawu 21. Po prvním pádu v zatáčce, s rukama plnýma škváry, jsem začalzačal snít o vlastní
motorce. Půjčoval jsem si od spolužáků Mustangy, Simsony a dokonce i MZetu. Obdivoval jsem kluky, co jezdili motokros a tiše záviděl všem,
co jezdili do školy na mašině, na kterou se daly zaručeně balit holky. Na svou první motorovou lásku 650GS jsem si musel počkat do třiceti. Po
zhruba deseti letech jsem přesedlal o třídu výš, a to na 1150 GSA.”


Hynek Bernard
“Natáčení v náročných podmínkách se stalo mou profesí a vášní zároveň. Amazonský prales, africké pouště Sahara, Kalahari či Namibijské
duny, íránská prašná poušť či Nazca v Peru. Vysokohorská prostředí od Alp po velikány jako jsou Himaláje, Andy, Denali či magické
Kilimandžáro. To jsou místa, kde jsem měl to štěstí natáčet. Zaměřuji se na krizové či nízkorozpočtové projekty, kde není možnost
operovat s rozsáhlým zázemím, infrastrukturou. Mou snahou je docílit i v takových podmínkách maximální kvality a vypovídající hodnoty filmu.
Sedlám KTM 990 Adventure upravenou na expediční cesty.”

Vandráky můžete na cestách sledovat zde: https://www.facebook.com/vandracivagamundos/