Patrick Poppet představuje 3x3 Collection - tři barvy, tři způsoby nošení

Patrick Poppet představuje 3x3 Collection - tři barvy, tři způsoby nošení

Patrick Poppet představuje 3x3 Collection - tři barvy, tři způsoby nošení

Patrick Poppet, česká značka prémiových poppetek (rozumějte kabelek) a doplňků designérky Lucie Kalousové, představuje novou 3x3 Collection. Tvoří ji poppetky v bordó, zemité zelené a elektrizující modré barvě. Unikátní jsou především díky třem možnostem nošení – přes rameno, jako ledvinka nebo v ruce coby psaníčko a k němu ladící opasek.



„Po celočerné Black Diamond Collection jsem chtěla přijít s něčím odvážnějším. Baví mě kontrasty, proto je nová 3x3 Collection barevná, kulatější, zkrátka je hravá. To se týká i třech způsobů, jakými lze tyto poppetky nosit. Dávají na výběr, zda si je přehodíte přes rameno, nebo popruh/opasek provléknete speciálním tunýlkem, čímž vznikne ledvinka, či poppetku budete nosit jako psaníčko, když prostrčíte prsty koženým popruhem na zadní straně a opasek si omotáte kolem sebe,“ vysvětluje Lucie Kalousová. „V kontrastu je i použitý materiál – kombinace prvotřídní lícové hlazenice a usně s chlupem mě nepřestává fascinovat,“ doplňuje návrhářka.



Poppetka Cheryl je vyvedena ve vášnivé bordó, Harmony v zemité zelené a Electra v elektrizující modré barvě. Jejich vnitřek tvoří hlavní prostor a kapsa z hladké usně na drobnosti. Zapínání je magnetické. Samozřejmostí je zlatá podšívka s logy, oproti minulé kolekci jsou však loga barevná a ladí tak k použitým usním. Celkový vzhled kolekce umocňují kvalitní italské komponenty zlaté barvy, které dodávají punc luxusu, a vyražené logo značky na přední straně.

materiál: 100% hovězí lícová useň, rozměry: 27 x 18 x 7 cm (š x v x h), délka popruhu: 130 cm / obvod opasku: 80 – 125 cm, šířka: 2 cm, balení: prachový sáček a luxusní dárková taška, cena: 9 900 Kč 

Patrick Poppet

Značku prémiových poppetek ( = kabelek) a doplňků Patrick Poppet založila Lucie Kalousová. Svou první autorskou kolekci s názvem Black Diamond Collection uvedla v září roku 2019. Pracuje s těmi nejkvalitnějšími usněmi lokální produkce, využívá také prvotřídní usně a komponenty z Itálie, přičemž všechny usně pocházejí z hospodářských zvířat. Kůže tedy nikdy nebyla primární surovinou, pro niž byla zvířata poražena. Čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Značka Patrick Poppet ve svém logu nese jméno hlavního města Prahy, protože je hrdá na svůj původ. Dalším poznávacím znamením je podšívka potištěná logy a stylové balení produktů.