NOVÁ KAMPAŇ CARTIER JE OSLAVOU KULTURY DESIGNU

NOVÁ KAMPAŇ CARTIER JE OSLAVOU KULTURY DESIGNU

NOVÁ KAMPAŇ CARTIER JE OSLAVOU KULTURY DESIGNU

NOVÁ KAMPAŇ CARTIER JE OSLAVOU KULTURY DESIGNU
Cartier zahajuje nový rok celosvětovou kampaní věnovanou ikonickým designům značky.
Cartier ve své nové kampani zve ke znovuobjevení rozmanitosti svých ikonických kolekcí – Santos, Tank, Trinity, Love, Juste Un Clou, Panthère a Ballon Bleu. Vizuály reflektují přísné standardy značky i designovou vizi, které francouzský Maison vedou k neustálému hledání dokonalé formy, založené na čistotě linky, precizních tvarech, přesnosti proporcí a vzácných detailech.

Značka tyto kolekce spojuje vůbec poprvé a vzdává tak hold propojující linii, která je silná, čistá a přesná; zrozená z vize a záměru. Povyšuje design na úroveň kultury a vytváří objekty, které nikdy nepřestanou být žádoucí.


„Cartier je průkopníkem v neustálém kreativním objevování. Tato kampaň poukazuje na schopnost domu vytvářet kultovní designy, které obstojí ve zkoušce času; objekty, které jsou rozeznatelné na první pohled a vydávají svědectví o minulosti,“
uvádí Arnaud Carrez, ředitel marketingu a komunikace Cartier a dodává: „Jednoduchost a síla těchto vizuálů nám umožňuje oslavit jedinečnou kolekci kultovních designů, které si vydobyly místo jak v historii šperkařství a hodinářství, tak i v srdcích našich zákazníků.“

Kampaň představuje všechny kolekce společně, ale odhaluje i každou zvlášť. Uvedena byla začátkem ledna jak v mezinárodním tisku, tak na platformách sociálních médií společnosti a na webu cartier.com. Cartier tak nadále udržuje historii svých šperků a hodinek, které jsou díky svému pozoruhodnému a čistému designu unikátní, naživu.