NEUMANNOVÁ A VALENTA: BOJ O ZLATO!

NEUMANNOVÁ A VALENTA: BOJ O ZLATO!

NEUMANNOVÁ A VALENTA: BOJ O ZLATO!

,,Dejte do toho srdce! Sportovci měli olympiádu, všichni ostatní Fanouškiádu!" Tak zněl podtitul jedinečné hry pro fanoušky, ve které se bojovalo o zlaté medaile v celkové hodnotě milion korun. Výherci zlatých medailí si navíc nemohli přát nic lepšího, než aby jim je předali ti nejpovolanější - olympijští šampioni Aleš Valenta, Kateřina Neumannová a Mirka Knapková. Ti se ostatně do Fanouškiády sami zapojili.

Aleš Valenta

Přestože všichni tři mají doma sbírku těch nejcennějších kovů, aktivně podporovat sportovce a fanoušky se prostě musí. Sportovci fanoušky rozhodně potřebují a jejich podpora může pomoci i k lepším sportovním výkonům. V této soutěži šlo především o to, jak je kdo velký fanoušek. Do klání se jich aktivně zapojilo více než dvě stě tisíc. ,,Je vidět, že i fandit se musí umět a ti nejlepší si své výhry v podobě medailí rozhodně zaslouží. Ještěže já tu svoji už mám," uvedl Aleš Valenta, který společně s KAteřinou Neumannovou a Mirkou Knapkovou předal vítězům medaile ze čtrnáctikarátového zlata a ještě se s přítomnými utkal na bobové dráze.

Zlaté medaile v hodnotě milionu korun

,,Mám ráda, když se pasivní sledování sportu dá spojit se zajímavými aktivitami. Fanouškiáda mezi ně rozhodně právem patří," pochvaluje si akci Kateřina Neumannová. ,,Je to skvělý nápad. Obzvlášť teď, když se nejbližší olympiády nebudou konat v Evropě. Je tedy fajn, když se fanoušci mají kde potkat, podpořit sportovce v akci nejrůznějšími aktivitami i takto na dálku a ještě bojovat o medaile jako oni," dodává sportovkyně.

Olympijští vítězové s výherci olympiády pro veřejnost

Nejvíce bodů stihli nasbírat Václav Paclík, Tereza Bezděková a Kateřina Deseyve. ,,Naším cílem bylo přinést nový způsob, jak sledovat olympijské dění, pobavit se přitom a ještě něco vyhrát. Domnívám se, že konečná čísla hovoří za vše. Fanouškiáda se v průběhu her stala v podstatě takovou sociální sítí a centrem fandění. A olympijskými hrami rozhodně nekončí," uvedl Tomáš Kolář, ředitel sponzoringu.