Limitovaná edice Tic Tac Simpsons

Limitovaná edice Tic Tac Simpsons

Limitovaná edice Tic Tac Simpsons

HOMER, MARGE a BART partneři bonbonů Tic Tac!

Nová limitovaná edice Tic Tac Simpsons přichází do 27 zemí s 9 zábavnými potisky a 3 unikátními příchutěmi.

Značka Tic Tac a společnost 20th Century Fox Consumer Products přicházejí se zábavnou a inovativní produktovou řadou – speciální limitovanou edicí Tic Tac Simpsons – kombinující svěží příchutě s tvářemi populárních animovaných postaviček. Limitovanou edici The Simpsons Tic Tac snadno poznáte díky třem unikátním balením, na nichž se objevují tři ikonické postavičky populárního televizního seriálu, pro každou postavičku je přitom specifická jiná příchuť: příchuť donut pro Homera, borůvková pro Marge a pro rošťáka Barta tolik typická Bubble Gum.

 

Simpsonovi patří k nejdéle běžícímu animovanému televiznímu seriálu, který byl poprvé vysílán už v roce 1989 a od té doby se stal kultovním fenoménem. Simpsonovi baví diváky po celém světě, proto jsou ideálním partnerem pro značku Tic Tac. Vzniká tak unikátní kombinace osobitých postaviček a hravých příchutí.

The Simpsons Tic Tac edice přichází s jedinečnou technologií tisku na pilulky, a tak je každá pilulka potištěna jednou ze tří nejtypičtějších grimas tří charakterů tohoto kultovního seriálu.

 

Limitovaná edice The Simpsons Tic Tac bude uvedena ve všech státech Evropy v průběhu letošního podzimu. V České republice se můžete těšit na borůvkovou příchuť ve formě klasického balení do kapsy a všechny tři příchutě v podobě velkého 200 g balení. V únoru 2017 pak bude tato edice představena také na trhu v Arménii, Ázerbajdžánu, Gruzii, Izraeli a Saudské Arábii. V roce 2018 pak bude produktová a marketingová kampaň pokračovat napříč Amerikou.

Uvedení speciální edice bude podpořeno rovněž televizní reklamou a online kampaní.

O SIMPSONECH

Nejdéle běžící animovaný televizní seriál všech dob je od roku 1990 kulturním fenoménem a patří mezi nejprůlomovější a nejinovativnější zábavní seriály vůbec. V současnosti se chystá již 28. série, přičemž doposud Simpsonovi získali 32 cen Emmy, 34 cen Annie, v anketě časopisu People z roku 2016 vyhráli jako první animovaný seriál cenu Peabody Award a v roce 2012 byli nominováni na Oscara za scénku „The Longest Daycare“. Snímek Simpsonovi ve filmu se stal obrovským hitem a v roce 2000 byl poctěn hvězdou na hollywoodském chodníku slávy. Časopis Time označil Simpsonovi za nejlepší show 20. Století a časopis Entertainment Weekly v roce 2013 je označil za nejlepší americký sitcom vůbec.

Simpsonovi vznikli v rámci Gracie Films Production ve spolupráci s 20th Century Fox Television. Výkonnými producenty seriálu jsou James L. Brooks, Matt Groening a Al Jean. Gracie Films Worldwide Brand divize vytváří licencovaný obsah k seriálu.

Tic Tac

Tic Tac je jednou z velkých mezinárodních značek společnosti Ferrero. Byla založena roku 1969 a od počátku slavila velký úspěch, díky jedinečným svěžím bonbonům a charakteristické krabičce se zaklapávacím víčkem a specifickým chrastivým zvukem. Tic Tac se svými dvěma původními příchutěmi – máta a pomeranč – dobyl takřka celý svět. Hlavní cíl značky je přinášet radost a překvapení jejím konzumentům, proto je dnes jednou z předních světových značek v oblasti cukrovinek do kapsy s pestrou škálou chutí.

O společnosti Ferrero

Příběh společnosti Ferrero se začal psát v městečku Alba v Piemontu v Itálii v roce 1946. Dnes s obratem přes 10 miliard EUR, patří společnost Ferrero mezi lídry trhu v odvětví cukrovinek. V rámci Ferrero Group je zaměstnáno více než 40 000 lidí v 53 zemích, společnost má 22 výrobních závodů po celém světě, z nichž 3 jsou tzv. Ferrero Social Enterprises v Africe a Asii a devět z nich představuje zemědělské podniky. Produkty společnosti Ferrero se prodávají ve více než 160 zemích; staly se nedomyslitelnou součástí života lidí po celém světě a jsou generací po generaci často považovány za kulturní ikony.

Kromě toho je pro společnost Ferrero neodmyslitelnou součástí i společenská odpovědnost. Čerstvost výrobků a vysoce kvalitní, pečlivý výběr nejkvalitnějších surovin, udržitelné zemědělské postupy a kontinuální výzkum a inovace jsou některé z klíčových prvků úspěchu společnosti Ferrero. Kromě toho Ferrero neustále investuje do místních komunit například prostřednictvím nadace Ferrero, podnikatelských projektů Michele Ferrero a programu Kinder + Sport.

Twentieth Century Fox Consumer Products

Divize 20th Century Fox je uznávanou jedničkou na trhu, její součástí je Twentieth Century Fox Consumer Products, Twentieth Century Fox Film Corporation, Twentieth Century Fox Television a Fox Broadcasting Company. Divize je v souladu s Twentieth Century Fox Television, hlavním studiem pro televizní a zábavní program.