Kreativní aréna Baťa na Colours of Ostrava

Kreativní aréna Baťa na Colours of Ostrava

Kreativní aréna Baťa na Colours of Ostrava

Kreativní aréna Baťa: spousta barev, zábavy, chill-outu i setkání s hvězdami během festivalu Colours of Ostrava

Spojení značky Baťa a festivalu Colours of Ostrava pokračuje i po uvedení limitované kolekce festivalových tenisek navržených Milanem Caisem a kreativním studiem Kantors Creative Club, tentokrát přímo na festivalu Colours of Ostrava, kam Baťa přiveze ukázat svou novou hravou barevnou tvář. V areálu festivalu bude totiž po celou dobu jeho konání návštěvníkům k dispozici Kreativní aréna Baťa, ve které mohou načerpat síly, vyfotit se v barevném foto koutku, zasoutěžit si o boty nebo je zakoupit přímo na místě. Kreativní zóna nabídne malování na boty, trička a poskytne i odpočinek – třeba s knihou v unikátním Knihomodulu Nadace Tomáše Bati. Součástí programu jsou také autogramiády Milana Caise a Terezie Kovalové, každý den pak do Kreativní arény Baťa zavítá i trio Bloges Robes.

 

Festival Colours of Ostrava patří k těm největším a nejočekávanějším akcím v České republice. Industriální areál Vítkovic se promění v barevné festivalové město, kam se pravidelně na pár dní doslova přestěhují tisíce návštěvníků. Značka Baťa se před letošním ročníkem festivalu pustila do netradiční a barevné spolupráce, jejímž výsledkem je šest neotřelých párů tenisek v podání vizuálního umělce a zpěváka legendární skupiny Tata Bojs Milana Caise a ostravského studia Kantors Creative Club. Jedinečnou obuví vyrobenou ručně v továrně v Dolním Němčí však festivalová spolupráce nekončí: návštěvníkům festivalu Colours of Ostrava bude na místě k dispozici Kreativní aréna Baťa, kde mohou nasbírat nejen energii, ale i nezapomenutelné zážitky.

Na co vše se mají těšit? „Na festival vezeme hlavně zážitky. Těšíme se, že návštěvníkům ukážeme naši novou hravější a barevnější tvář. V kreativní aréně Baťa tak najdou například foto koutek, kde si s pomocí barevných sprejů vylepší festivalový „look“, zvěční se s přáteli či rodinou, vytisknou si fotku na památku a navrch mohou vyhrát #festivaLOVEboty v nejbarevnější soutěži celého festivalu“, říká k programu Eva Zapletalová, manažerka projektu spolupráce společnosti Baťa a Colours of Ostrava.

 

To však není jediný způsob, jak si na poslední chvíli zajistit pohodlnou festivalovou obuv: prodejní stánek Baťa bude na místě pro všechny, kteří na festivalu protančí své střevíce. Sáhnout mohou po „colourskách“, žabkách nebo teniskách Tomy Takkies, ze kterých si mohou přímo na místě udělat vlastní stylovou vybarvenou památku pod dohledem zdatné animátorky. Návštěvníci, kteří v barevných botách odejdou, si tak můžou vykračovat ve festivalové náladě až do příštího ročníku.

Chill-out zóna vybavená Knihomodulem Nadace Tomáše Bati nabídne azyl všem, kteří potřebují nasbírat energii mezi koncerty. Nebude chybět ani autogramiáda Milana Caise, Terezie Kovalové - tváře Bati pro letní sezónu, a přítomné budou každý den i blogerky Nikol, Kristýna a Míša z Bloges Robes. Všem členům Baťa klubu, novinářům i těm, kteří dorazí v „colourskách“ bude k dispozici VIP zóna, která potěší drinkem a také malým dárkem.

Festival Colours of Ostrava proběhne od 19. do 22. července v industriálním prostředí Dolních Vítkovic. Hlavními hvězdami jsou Imagine Dragons, Jamiroquai, Norah Jones, Justice, alt-J, Birdy, Midnight Oil, Moderat, LP, Benjamin Clementine, Michael Kiwanuka, Laura Mvula, UNKLE, Afro Celt Sound System nebo Nouvelle Vague. Celkově si návštěvníci festivalu, který byl loni zařazen britským deníkem The Guardian mezi 10 nejlepších v Evropě, budou moci vybrat z více než 350 programových položek na 20 scénách. Poslední vstupenky jsou k dostání na www.colours.cz.

O SPOLEČNOSTI BAŤA

Společnost BAŤA, akciová společnost se řadí mezi významné české firmy s dlouholetou tradicí. Její úspěch je v České republice i ve světě spojovaný zejména s výrobou a prodejem obuvi. Baťa, jehož síť tvoří v současnosti sedm desítek prodejen, patří mezi největší české prodejce obuvi. Mnoho prodejen, které jsou součástí Baťa maloobchodní sítě, byly baťovskými obchody již ve 20. a 30. letech. Mnohé z nich prošly nebo aktuálně procházejí rozsáhlými rekonstrukcemi a modernizacemi, neboť cílem společnosti Baťa je vybudovat pro své zákazníky prvotřídní pohodlí moderního designu, které se týká jak uspořádání prodejen, tak i poskytovaní kvalitních služeb.