Každá žena si může vybrat svou perfektní podprsenku

Každá žena si může vybrat svou perfektní podprsenku

Každá žena si může vybrat svou perfektní podprsenku

Každá žena si může vybrat svou perfektní podprsenku díky Intimissimi, které představuje novou kampaň v hlavní roli s Barbarou Palvin.

Od 16. do 26. května 2013 se na televizních obrazovkách v několika zemích, včetně České republiky, objeví nová svůdná kampaň značky Intimissimi, jejímž heslem je jedinečnost a výjimečnost každé ženy. V hlavní roli kampaně se představí aktuální tvář značky, supermodelka Barbara Palvin, která se ve spotu pohybuje v imaginárním hotelu Intimissimi, kde jsou čísla pokojů označeny jako velikosti podprsenek, tedy  75C, 80A, 80B a stejně tak jako ve skutečnosti, klíčem k úspěchu je zvolit si to správné číslo. Značka neustále rozšiřuje svou nabídku a v současné době nově nabízí 14 různých modelů a 15 různých velikostí, v kombinaci s několika typy košíčků, které uspokojí potřeby každé ženy. Spot režíroval Matthias Zentner.