Jakub Kohák otestoval služby DPD. Chcete vědět jak?

Jakub Kohák otestoval služby DPD. Chcete vědět jak?

Jakub Kohák otestoval služby DPD. Chcete vědět jak?

CESTA DO HLUBIN ZÁKAZNÍKOVY DUŠE SE SPOLEČNOSTÍ DPD

 

V pražském klubu SaSaZu třetí ročník akce ShopRoku Meeting 2014 neboli setkání nejlepších e-shopů. Dne plného unikátních přednášek a workshopů předních odborníků z České republiky a zahraničí se zúčastnila i přepravní společnost DPD CZ zastoupena obchodním a marketingovým ředitelem Ondřejem Vaňhou. Společně se speciálním hostem Jakubem Kohákem připravili pro diváky simultánní průzkum zákaznických preferencí při nakupování.

 

Akce pořádaná nákupním rádcem Heureka.cz u příležitosti vyhlášení ankety ShopRoku 2014 je určena primárně pro majitele a provozovatele e-shopů a e-commerce specialisty. Ti se prostřednictvím přednáškových bloků a praktických workshopů dozvěděli nejnovější trendy internetového obchodování, ověřené case studies a tipy pro úspěch v e-commerce. Odborný partner meetingu, společnost DPD CZ, realizoval pro posluchače speciální blok s názvem Cesta do hlubin zákazníkovy duše. Partnerem pro diskuzi byl Ondřeji Vaňhovi Jakub Kohák, který představoval modelového „multi- zákazníka“. Zajímalo nás, jak zákazníci vnímají náš společný business, co očekávají od nakupování a doručování. Nezbývalo, než pozvat Jakuba Koháka, který v našich reklamních videospotech ztvárnil víc než 10 postav, od malého kluka, přes rockera až po starce s plnovousem,“ promluvil Ondřej Vaňha k přítomným e-shopistům a vyjmenoval role, které si oblíbený herec a režisér zahrál ve spotech DPD a v rámci průzkumu tedy s nadsázkou představoval širokou veřejnost. Jakub Kohák se vžil do role spotřebitele a odpovídal na dotazy, jak nakupuje na internetu, podle čeho si vybírá e-shop, jaký volí způsob doručení nebo co pro něj jako zákazníka znamená spokojenost. „Věříme, že náš originální průzkum v přímém přenosu dal přítomným provozovatelům e-shopů užitečné tipy do dalšího podnikání a byl v nabitém programu akce příjemným zpestřením,“ dodal Ondřej Vaňha.

 


 

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení
v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 4,4 mld. eur v roce 2013 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. Společnost GeoPost přepraví ročně po celém světě 814 milionů zásilek. Provozuje 830 uzlů a dep s vozovým parkem čítajícím 26 tisíc vozidel, jež pokrývají 230 zemí a území. Ve společnosti je zaměstnáno 22 tisíc zaměstnanců ze 40 různých států, kteří se věnují 310 tisícům zákazníků. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD.