Harley-Davidson ve spolupráci s kapelou Aerosmith představují limitovanou kolekci oblečení

Harley-Davidson ve spolupráci s kapelou Aerosmith představují limitovanou kolekci oblečení

Harley-Davidson ve spolupráci s kapelou Aerosmith představují limitovanou kolekci oblečení

HARLEY-DAVIDSON® VE SPOLUPRÁCI S LEGENDÁRNÍ SKUPINOU

AEROSMITH VYDÁVAJÍ LIMITOVANOU EDICI OBLEČENÍ

Harley-Davidson a firma Bravado, která zajišťuje merchandise/brand management pro studio Universal Music Group, oznámily uvedení speciální kolekce ve spolupráci s legendární rockovou skupinou Aerosmith. Limitovaná edice těchto produktů nabízí řadu pánského a dámského oblečení a oděvních doplňků, které budou v prodeji prostřednictvím dealerství Harley-Davidson® po celém světě a na webu Harley-Davidson.com.

„Z partnerství se značkou Harley-Davidson na tomto projektu máme velkou radost. Ztělesňuje americkou tradici a autenticitu i přirozený styl, který perfektně shrnuje všechno, o čem je hudba skupiny Aerosmith. Je skvělé, že můžeme nabídnout takovou kolekci všem fanouškům,“ říká Joe Perry, kytarista skupiny Aerosmith.

Tato kolekce produktů se vyznačuje poutavou grafikou, která vznikla ve spolupráci Aerosmith a Harley-Davidson a přichází s jedinečným designem. V nabídce bude celkem 17 stylů sestavených z šesti výrazných grafických motivů:

Burnout je inspirovaný slavným albem od Aerosmith a využívá historické téma oslavující začátky obou těchto slavných amerických značek.

Dream On se jmenuje podle hlavní skladby na debutovém studiovém albu „Dream On“. Ilustruje dlouholetou popularitu, jakou Aerosmith a Harley-Davidson mají na celém světě.

Pump využívá známá loga Aerosmith a Harley-Davidson a přichází s nádherným společným designem, který obě značky propojuje do křídel svobody.

Aero Force One se jmenuje stejně jako oslavná óda na věrné fanoušky Aerosmith a je zpracována jako emblém zvýrazňující spojení těchto dvou amerických legend.

Toxic Twins je grafické ztvárnění přezdívky pro autorskou dvojici skladeb této skupiny spolu s dalším odkazem na společné partnerství Aerosmith a Harley-Davidson. Tento design využívá obě loga, které obklopují hadi na znamení energie a silného ducha obou slavných značek.

Draw the Line přebírá téma ze stejnojmenného alba Aerosmith a přidává vzorek pneumatiky a výfuky motocyklu Harley-Davidson® jako vyjádření bouřlivé energie spojující Rock and Roll a motocykly.

Tato limitovaná edice obsahuje pánská a dámská trička, trika, košile, mikiny a další doplňky. Nejbližšího dealera Harley-Davidson najdete pomocí vyhledávače dealerů na adrese www.h-d.com/dealerlocator.

Sledujte Aerosmith:

Instagram: https://www.instagram.com/aerosmith/

Facebook: https://www.facebook.com/aerosmith

Twitter: https://twitter.com/Aerosmith

 

O skupině Aerosmith

Aerosmith je jednou z nejprodávanějších amerických rockových skupin všech dob. Prodala přes 150 milionů alb po celém světě a byla uvedena do síně slávy Rock and Roll Hall of Fame. Nahrála 25 zlatých alb, 18 platinových alb, 12 multi-platinových alb a je držitelem rekordu za největší celkový počet zlatých a platinových alb. Skupina celkem 21krát obsadila pozici v Top 40 v žebříčku Billboard Hot 100, včetně devíti prvních míst v žebříčku Mainstream Rock. Je držitelem řady ocenění včetně čtyř cen GRAMMY, šesti cen American Music, čtyř cen Billboard Award, 10 cen MTV Video Music a ocenění MusiCares Person of the Year. Skupina ukázala, že dokáže snadno bourat hranice mezi žánry, když jako rocková legenda získala třeba i ceny Soul Train Award za Best Rap Single za svůj remix Run DMC's "Walk This Way." Další informace najdete na webu Aerosmith.com.

O společnosti Bravado

Bravado je vedoucí světový poskytovatel spotřebitelských, lifestylových a brandingových služeb pro nahrávací studia a umělce po celém světě. Jako součást skupiny Universal Music Group, lídra v oblasti hudebního entertainmentu, Bravado zastupuje umělce ve více než 40 zemích a zajišťuje služby jako prodej, licencování, branding, marketing a e-commerce. Rozsáhlá globální distribuční síť této firmy dává umělcům a značkám příležitost k rozvoji hlubších vztahů s fanoušky prostřednictvím oděvních doplňků, produktů a jedinečných akci. Další informace: http://www.bravado.com.

O společnosti Harley-Davidson

Harley-Davidson, Inc. je mateřská společnost firem Harley-Davidson Motor Company a Harley-Davidson Financial Services. Naše vize: Tvorba legendárních produktů a vedoucí úloha v našem odvětví díky inovacím, rozvoji a emocím. Naše mise: Jsme víc, než jen výrobce motocyklů, usilujeme o nekonečnou cestu za dobrodružstvím. Svoboda v duši. Naší ambicí je být i nadále tou nejžádanější motocyklovou značkou na světě. Harley-Davidson již od roku 1903 definuje podstatu motocyklové kultury a nabízí motocyklový životní styl díky nabídce nezaměnitelných motocyklů s nekonečnými možnostmi customizace, akcí, příslušenství, oblečení a značkových doplňků. Společnost Harley-Davidson Financial Services zajišťuje financování, pojištění a další programy, které pomáhají jezdcům vyrazit na silnici. www.harley-davidson.cz