Francouzské pekařství PAUL peče pro své zákazníky i v době mimořádných opatření

Francouzské pekařství PAUL peče pro své zákazníky i v době mimořádných opatření

Francouzské pekařství PAUL peče pro své zákazníky i v době mimořádných opatření



Francouzské pekařství PAUL se stejně jako řada dalších gastro provozů musí vyrovnat se situací kolem epidemie COVID-19. Vzhledem k tomu, že bylo nutné pozastavit nebo omezit provoz všech poboček, hledá síť pekařství alternativní způsoby, jak v provozu dále pokračovat. Prioritou je samozřejmě zdraví a také dodržení komplexních opatření a doporučení vlády. „Nechceme naše zákazníky připravit o jejich oblíbené lahůdky. Zvláště v této době je pro každého důležité dopřát si každý den alespoň malou radost. Vidíme, že zákazníci tento přístup oceňují, dostáváme řadu mailů a pozitivní ohlasy vnímáme také na sociálních sítích,“ vysvětluje Filip Kubernat, ředitel pekařství PAUL v ČR. Pekařství, v lokalitách, které toto řešení umožnily, otevřelo prodejní okénka, kde prodej probíhá za přísných hygienických opatření. Jedná se konkrétně o pobočku I.P. Pavlova a Anděl. Stále se peče čerstvý chléb a bagety, připravují se sendviče, zákusky a zákazníci nepřijdou ani o své oblíbené croissanty či makronky.

Jako u velké části gastro provozů po celé republice, také PAUL posiluje svůj e-shop. Dopravné po celé Praze bylo v rámci aktuálních opatření sníženo na 100 Kč. Nabídku e-shopu komunikuje firma prostřednictvím sociálních sítí a také ostatních konceptů Lagardére Travel Retail, především Relay a Costa Coffee. Sortiment na e-shopu byl upraven dle možností přípravy, zásob a potřeb zákazníků. Zatímco dříve byly mezi zákazníky především firmy, objednávající catering na porady a podobně, nyní cílí pekařství PAUL více na B2C segment. Pozvolna roste poptávka a počet zákazníků e-shopu, za uplynulý týden se jedná přibližně o 10%.

„Museli jsme bohužel po dvou týdnech pozastavit naši velmi úspěšnou makrónkovou kampaň se soutěží o kabelky Furla. Soutěž byla plánována na osm týdnů, její obnovení samozřejmě odkládáme na dobu, až budou mimořádná opatření ukončena,“ říká Filip Kubernat a dodává: „Děkujeme našim zákazníkům za jejich podporu a budeme rádi za náměty, jak provoz e-shopu ještě více zlepšit, aby si své oblíbené pečivo a další výrobky mohli vychutnat i z domova či kanceláře.“

e-shop:

shop.paul-cz.com

www.paul-cz.com